EUROCARGO: КАМИОН КОЈ ГРАДОТ ГО САКА
EUROCARGO е совршено возило за испорака од врата до врата, за мисии низ градот и за сите други работи во градски средини. Благодарение на идеалната ширина на кабината (2.1 м), големиот агол на управување (52 степени) и малиот круг на вртење во својата категорија (нешто под 11 метри за категоријата со 2790 мм меѓуоскино растојание) тој е совршен за задачи во урбани средини.
КОМФОРТ И ЕРГОНОМИЈА НА ВИСОКО НИВО
Контролите на воланот му овозможуваат на возачот потполно безбедно да ги користи радиото и телефонот. Возилото има и повеќе ергономски контроли за контрола на климата, светлата и автоматскиот/автоматизираниот менувач. Се има свое место, на дофат на раката: има многу прегради за складирање на предмети и документи, специјални прегради за картички и висечка шина на задниот ѕид на кабината.
Конзолата на возачката страна содржи два практични држачи за шишиња, штекер од 12 V и опција за приклучок за компримиран воздух.
Внатрешноста на кабината е опремена со седишта обложени со електро-заварена ткаенина; опционално е достапно возачкото седиште со „висока удобност“ со воздушна суспензија, со целосно прилагодлив потпирач за грб, безбедносен појас прилагодлив во висина, тапацир со двојна густина и вентилација. Достапен е потпирач за рака како опционален додаток за сите седишта со воздушно потпирање.
Благодарение на линеарната контролна табла и компактните димензии на тунелот на моторот, возачот лесно може да го напушти возилото од двете страни на кабината.
БЕЗБЕДНОСТ: ВАЖНОСТ НА ПРЕВЕНЦИЈАТА
Покрај својата робусност и пасивна безбедност, EUROCARGO го штити возачот и товарот благодарение на:
ПОГОЛЕМА ФЛЕКСИБИЛНОСТ, ПОМАЛА ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО И ОДРЖЛИВОСТ
Моторите на EUROCARGO се Tector 5 четирицилиндрични 4,5-литарски и Tector 7 шест-цилиндрични 6,7-литарски дизел мотори. Опсегот вклучува седум нивоа на моќност од 160 до 320 КС, со максимален вртежен момент од 1100 Nm, комплетиран со CNG мотор кој испорачува 750 Nm вртежен момент и 204 КС. Овие мотори се поврзани со 6 или 9 брзински мануелен менувач, 6 или 12 степен автоматски или автоматски менувач со конвертор на вртежен момент.
Ексклузивниот систем за после-третман IVECO HI-SCR е лесен и ефикасен и елиминира
прекини на регенерација.
Понатаму, EUROCARGO Natural Power е практично дома во големите градови - неговите ниски емисии значат дека му е дозволено да вози во зони со ограничен сообраќај и неговата тивка работа (5 dB потивко од дизелот) го прави совршен за ноќна работа.
РАБОТНИК НА КОЈ МОЖЕ ДА СЕ ПОТПРЕТЕ
EUROCARGO ги привлекува клиентите поради неговата доверливост и робусност: два квалитети кои произлегуваат од шасијата, изведени од тешкиот транспорт и дизајнирани да бидат издржливи и да издржат поголеми напрегања (на пример, неурамнотежено оптоварување или ненадејна промена на насоката).
За да се прилагоди на секаков вид мисија, EUROCARGO нуди многу различни решенија за суспензија: параболични, полуелипсовидни лиснати пружини и воздушни суспензии. Воздушните суспензии се контролираат со систем ECAS (Electronically Controlled Air Suspension), кој гарантира постојана положба на возилото без оглед на нивото на оптоварување.
Предната и задната оска и системот за сопирање гарантираат дека механичките карактеристики остануваат сигурни со текот на времето. Системот за сопирање е воздушно-хидрауличен на опсегот од 7,5 до 10 тони и потполно воздушен на опсегот од 11 до 18 тони. Сите верзии 4x2 се стандардно опремени со диск сопирачки.
СЕСТРАНОСТ
Од испораки до изградба, од транспорт со ладилник до урбани услуги, EUROCARGO е најсестраното возило во својата категорија и исто така лесно може да се надоградува. Изработена од челик со висока цврстина, рамката на шасијата може да прими должина на каросеријата од 4.265 до 10.175 мм; страничните елементи се паралелни по целата должина и се претходно конфигурирани да го поедностават склопувањето на надградбата.
Eurocargo нуди три различни типови кабини за да ги задоволи барањата на секоја работа: дневна кабина, кабина за спиење и кабина за екипаж.
Севкупно, EUROCARGO е достапен во 11.000 фабрички верзии, кои произлегуваат од комбинацијата на неговите варијанти на производи: два типа на погон, 14 бруто нивоа на тежина на возилото и седум излезни моќности, 12 менувачи, 15 меѓуоскини растојанија и три типа кабина со два покрива – во додаток на широк опсег на системи за суспензија, однос на оските, оски и PTO (до 1100 Nm).